Kelionių agentūra Vilniuje ⭐️ Pigios kelionės ⭐️ InterLux

KELIAUTOJAI DALINASI: KAROLINOS ĮSPŪDŽIAI IŠ ŽAVIOSIOS BALI SALOS

Tikriausiai kiekvienas lietuvis yra bent jau girdėjęs apie vieną populiariausių Indonezijos salų - Balį. Ši sala žaibiškai išpopuliarėjo ne tik Lietuvoje, tačiau ir visame pasaulyje: jaunavedžiai ten vyksta švęsti medaus mėnesio, gamtos mylėtojus traukia įspūdinga gamtos įvairovė, turistus vilioja ir turtinga bei įvairiaspalvė salos kultūra - ne veltui Balis apibūdinamas kaip ypatinga ir nepakartojama sala, kuriai lygių surasti be galo sunku. Mūsų keliautoja Karolina, su drauge grįžusi iš 14 d. poilsio Balyje, dalinasi įspūdžiais bei patarimais su visais Interlux Travel keliautojais:

Kodėl verta imti ekskursijų paketą?

Perkant šią egzotinę kelionę turėjome pasirinkti, ar norėsime Interlux Travel siūlomo ekskursijų paketo. Nors pradžioje svarstėme norimas turistines vietas aplankyti savarankiškai, galiausiai nusprendėme šį rūpestį patikėti agentūrai, ir nė kiek nenusivylėme! Eismas Balyje labai sudėtingas, gatvėse knibždėte knibžda motorolerių, tad nepratus prie tokio judėjimo vairuoti čia sunku net ir patyrusiam vairuotojui. Todėl džiaugėmės užsakytu autobusu, kuris keliautojus paimdavo ir paskui pristatydavo atgal prie viešbučio durų. Buvo tiesiog neįtikėtina stebėti, kaip vairuotojas nardė tarp kitų eismo dalyvių ir nuveždavo į visus reikiamus salos kampelius! Likome maloniai nustebinti ir vietiniu gidu - gidas Diptas pasitikdavo viešbučio vestibiulyje, su šypsena palydėdavo iki autobuso ir stengėsi pakalbinti kiekvieną turistą. Įspūdį paliko ne tik jo vedamos ekskursijos, tačiau ir pokalbiai kelionių tarp turistinių objektų metu - Diptas noriai atsakinėjo į mūsų klausimus apie salos kultūrą, baliečių kasdienį gyvenimą ir papročius. Jis, kaip kilęs iš šventikų šeimos, turėjo daug apie ką papasakoti! Tai buvo unikali proga ne tik pamatyti žymiausias vietas vietinių akimis, tačiau ir bendrai sužinoti apie Balio kultūrą.

Žymiausi objektai, kuriuos verta pamatyti

Tirta Empul šventykla. Tai šventojo vandens šventykla. Salos gyventojai tiki, kad tenai esantis šaltinis gydo nuo ligų ir valo ne tik kūną, bet ir sielą. Net vieta, kurioje įsikūrusi šventykla vietiniams yra šventa, tad ir turistai į teritoriją gali užeiti tik prisidengę kelius - prie įėjimo turistams dalina įvairiaspalves skaras. Iš tiesų jos buvo dalinamos visose Balio šventyklose, mat religija ten laikoma ypač svarbia. Induistai tiki, kad, nusimaudžius šventyklos šaltiniuose apsivalo ir siela, kadangi ten esantis vanduo yra palaimintas.

Tanah Lot šventykla. Tai dar viena nuostabi Balio šventykla, pastatyta ant uolos, skalaujamos vandenyno, tad atrodo, jog šventykla stovi tiesiog ant vandens. Įspūdį paliko ne tik pati šventykla, tačiau ir kelias iki jos - reikėjo praeiti milžiniškus vartus, skirtus pagarbinti Balio dievus.

Uluwatu šventykla. Tai bene didžiausią įspūdį palikusi Balio šventykla. Ji pastatyta ant 90 metrų uolos virš Indijos vandenyno, tad ją supantys vaizdai pakerėjo taip, kad į šią šventyklą sugrįžome ir dar kartą, savarankiškai. Kompaniją palaikė ir šventyklos gyventojai - beždžionėlės, kurių, beje, patariame saugotis - išdykusios beždžionės prisivilioja turistus, o tuomet staigiai griebia jų asmeninius daiktus, tokius kaip akiniai, skrybėlės, telefonai - viską, ką spėja pačiupti.

Ryžių terasos. Ši vieta tai lyg Balio vizitinė kortelė, tad ryžių terasas privalo pamatyti kiekvienas, apsilankęs saloje. Šie milžiniški laiptai, per šimtmečius susilieję su gamta, nepaliks abejingų nei vieno. Drąsiausieji galės vaizdais grožėtis ne tik saugiai stovėdami ant žemės, tačiau ir besisupdami milžiniškose supynėse, pakabintose ant šlaito krašto!

Kaip išnaudoti dienas be ekskursijų?

Pimiausia, ką siūlome daryti išvykus į poilsinę kelionę - tai ilsėtis! Interlux Travel siūlomi viešbučiai yra prie pat paplūdimio, tad kelias dienas praleidome niekur nekeliaujant, tik ilsintis Nusa Dua paplūdimyje bei vaikščiojant miestelyje. Palei visą paplūdimį pastatytos pastogės, vietinių vadinamos gazeebo, teikė malonų pavėsį, čia pat paplūdimyje buvo galima gauti net vietinių masažistų paslaugas. Mūsų paplūdimyje veikė ir vandens pramogų nuomos punktas, tad siūlome išbandyti vandens motociklus jūroje - mums labai patiko! Na o užsinorėjus daugiau veiklų, interneto pagalba nesunkiai radome daugybę siūlomų atrakcijų netoliese - mes išbandėme nardymą. Užsisakius paslaugą internetu, nustebino atrakcijos kaina - vos už 35 eur/asm. gavome visos dienos atrakciją su asmeniniu vairuotoju, pietumis, bei įranga. Netoli viešbučio taip pat veikia ne viena masažo studija, radome ir daugybę restoranų, tad kiekvieną dieną bandėme vis kitą vietą. Iš kelionės grįžome kupinos įspūdžių, degdamos noru aplankyti Balį dar kartą bei dėkingos Interlux Travel už galimybę pamatyti įvarius salos kampelius bei išgirsti apie jos kultūra iš vietinių lūpų.

Keletas patarimų pabaigai:

• Transportas: populiariausia transporto priemonė Balyje - motoroleris. Juos išsinuomoti galima visur ir labai pigiai, tačiau siūlome įvertinti savo vairavimo sugebėjimus prieš sėdant už vairo. Keliauti galima taksi pagalba, o taksi ten važiuoja ne tik automobiliais, tačiau ir motoroleriais! Jeigu bijote vairuoti patys - būtinai siūlome išbandyti būtent tokį keliavimo būdą.
  • Maistas: maistas Balyje yra aštrus, tad, jei netoleruojate, būtinai perspėkite padavėją. Centre, turistinėse vietose, maisto kainos aukštos, tačiau šiek tiek toliau nuo centro netrūksta vietinių kavinių bei valgyklų, pavyzdžiui, Warung, kur sočiai pavalgyti galima už kelis eurus.
  • Pinigų keitimas: Balyje tikrai pravers grynieji. Jų išsikeisti galite vos atvykę, oro uoste, tačiau pinigų keityklų netruko ir aplink mūsų viešbutį.
  • Apsauga nuo saulės: Balio saulė ypatingai kaitri. Net jeigu manote, kad lengvai nenudegate ir saulės kremu niekada nesitepėte Lietuvoje - primygtinai siūlome ne tik kiekvieną dieną teptis apsauga nuo saulės, tačiau ir dėvėti kepurę, kad po pirmųjų kelionės dienų netektų gailėtis, kaip mums! 🙂

Matome iš Karolinos pasakojimo, kad Balis tikrai nepalieka abejingo nei vieno keliautojo! Plačiau apie mūsų siūlomas keliones į Balio salą galite rasti čia: kelionės į Balį.